ח"כ ניר אורבך: "היינו יכולים להיכנס לוואקום בציונות הדתית"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ניר אורבך: "היינו יכולים להיכנס לוואקום בציונות הדתית"

ח"כ ניר אורבך ב"מהדורה המרכזית"י: באופן רשמי עד הבחירות מניח שבימינה שלא ברור לאן היא הולכת. בדרך ש"הרוח הציונית" הולכת לא אוכל להשתלב – אי אפשר גם וגם, ללכת בצורה מעורפלת"| "בחודשים הראשונים הרגשתי שאני יכול לעשות דברים, גם למגזר החרדי, גם בהתיישבות וכל הערכים והאידאולוגיה. בחודשים האחרונים הרגשתי שהאדמה נשמטת ונשענים כל המשותפת – אני האיש שבגללו נפתלי בנט הודיע שהממשלה מתפזרת

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ניר אורבך, ימינה, בראיון בחירות לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על מיקומו ברשימה המתמזגת עם סיעת דרך ארץ של יועז הנדל: "באופן רשמי עד הבחירות מניח שאני בסיעת ימינה שלא ברור לאן היא הולכת. בדרך ש"הרוח הציונית" הולכת לא אוכל להשתלב – אי אפשר גם וגם, ללכת בצורה מעורפלת"

"אמרתי לשקד שהדרך היחידה להצליח זה לנצל את הוואקום בציונות הדתית, שרואה במפלגה של סמוטריץ' ובן גביר קיצונית מדי, מרגיש שאי אפשר ללכת לליכוד, גם שם יהיה קשה לעבור את אחוז החסימה. השנה האחרונה הייתה מאוד מורכבת, הייתי במקום שידע, הייתי שם וראיתי את האופציות. בחירות בעיני היו מקום שקשה לצאת ממנו, בהתחלה הצלחנו לקדם דברים, אבל זה לא הצליח בסוף"

"סוף התהליך שבנט הודיע שהוא מפזר את הכנסת, זה היה בעקבות פגישתי איתו ותקופה ארוכה של שיחות איתי. לא התלבטתי, ברגע שהבנתי שההישענות על ח"כים אנטי ציונים באתי אליו והייתי שקוף איתו לאורך כל הדרך. הייתה לי מטרה, בסופו של דבר לא מכיר אנשים שהיו עומדים מול ראש ממשלה, מול חבר ועושים מהלך כזה. עבדתי איתו מעל 10 שנים, אבל הייתי איתן בדעתי ערכית וידעתי שאולי אשלם מחיר פוליטי"

"כשנכנסתי למהלך הזה, אלו היו האופציות, בחירות או ממשלה כזו. לא ויתרתי על הערכים שלי ועבדתי עם הסיעות החרדיות, בחוק הגיוס אנשי הרב דרוקמן עברו מילה מילה, ברגע שיצא חוק גיור של יוליה מלינובסקי אני מנעתי את זה. בחודשים הראשונים הרגשתי שאני יכול לעשות דברים, גם למגזר החרדי, גם בהתיישבות וכל הערכים והאידאולוגיה. בחודשים האחרונים הרגשתי שהאדמה נשמטת ונשענים כל המשותפת – אני האיש שבגללו נפתלי בנט הודיע שהממשלה מתפזרת"



0 תגובות